Město Moře, Přístavní 7, Praha 7.

Konečně zase vaše oblíbené rande!

Social Date #7

Social media specialisty, freelancery, markeťáky i nadšence, ty všechny zveme na sedmý Social Date.
Přijďte se potkat s dalšími lidmi z branže, seznámit se, popovídat si spolu.

Na Social Date vás chceme inspirovat, motivovat, posouvat kupředu.
Proto jsme pozvali 4 zajímavé osobnosti, které vám rozšíří obzory svými přednáškami.
Chybět nebude uvítací drink, něco dobrého z grilu či společný networking. O instantní tisk fotek se postará Instagraf!

Událost pořádá Taste Digistory a celým večerem vás provede Michael Koch.

Přednášející a témata

Adéla Marešová

Od luxusu k ekologické odpovědnosti, aneb jak s pomocí PR a kampaně na sociálních sítích posunout vnímání značky.

Jak odstartovat úspěšnou kampaň brandu, který chce svou komunikaci posunout novým směrem a zároveň nemá miliony na TV kampaň? Značka Grohe si chtěla vzít téma šetření s vodou za své a zároveň upozornit na ekologické směřování značky, se kterou si do té doby lidé spojovali spíše slova jako kvalita, vyšší cena a designové produkty. Adéla vám ukáže tipy, které se jim v kampani vyplatily, jak značce Covid-19 zamíchal kartami a co by příště vylepšili.

Adéla Marešová - Story TLRS

Daniela Hadviždžáková

Bageta plná hejtu

Kauza s vítěznou bagetou v soutěži MasterChef se prohnala českým onlinem jako tornádo a během pár hodin ji zaregistrovali i ti, co nikdy neviděli MasterChefa ani nejedí bagety. To, co se strhlo na socialu Bageterie Boulevard, pozorovala většina z nás s popcornem v ruce. První komentář social media manažerky - gif v plamenech - neunikl snad nikomu a získal si organicky téměř 6000 reakcí. Počítala Bageterie s tím, že se strhne něco takového? Jaká byla jejich strategie a jak se k tomu postavila Daniela? A co teprve Pavlína, na kterou byl celý ten hejt mířen? Zákulisí vám poodhalí obě dvě.

Daniela Hadviždžáková - Bageterie Boulevard

Pavlína Lubojatzky

Pavlína Lubojatzky - MasterChef finalistka

Petr Ludwig

DOBRO-INFLUENCE: Jak propojit síť influencerů ke smysluplné změně?

Světová kampaň #Masks4All odstartovaná z Čech měla reach 1.2 miliardy, zapojili se do ní světové celebrity, několik kandidátů na amerického prezidenta či ji dal na svoji obálku světový Vouge. Co se z toho lze přiučit pro jiné kampaně? Co jsou hlavní ingredience úspěchu a proč klíčovou roli sehráli influenceři a jejich pomoc?

Petr Ludwig - GrowJOB

Prezentace a odkazy

Kontakt

Akci pořádá Taste Digistory.
dotazy ráda zodpoví Veronika Havlíčková na e-mailu academy@taste.cz.
Uplynulé Social Date: #1#2#3#4#5, #6
Naše další meetupy: Brand Date, Data Date, PPC Date, Project DateSEO Date